Am 12 clase :-D

iunie 12, 2008 at 8:40 am (Fără categorie) ()

Am terminat si liceul, la fel cum am terminat gradinita, scoala primara si scoala generala. Nu sunt genul care sa regrete foarte multe lucruri dar totusi parca imi pare oarecum rau ca termin. Nam realizat ca e gata totul pana cand Popa(profu de info) a zis la un moment dat „liniste putin…e cam ultima data cand ne intalnim”. La omu’ asta la ora am mers intodeauna cu drag, era ca un fel de ora de relaxare(pentru mine), paradoxal, deoarece majoritatea colegilor se luptau sa treaca clasa. Oricum…. o sami fie dor Popa, Bianu si de ….Ion. Cu Ion e alta chestie. In a doua ora de fizica din clasa a 9-a ma scos la raspuns, eu obisnuit(ca si restul colegilor dealtfel) i-am comentat….a rezultat o nota de 2 si o ora intreaga de morala. Ei bine, morala si nota asta m-au facut sa invat toata clasa a 9-a la fizica(mecanica care o stiu si acum). Am inceput sa ascult oarecum de Ion, desi ma enerva teribil faptul ca nu vroia sa imi (ne) spuna de ce face unele lucruri…pur si simplu ne punea sa facem ceva zicand „prin clasa a 11- semestrul 2 o sa incepeti sa intelegeti”. Am priceput totul numai prin clasa a 12 la inceput…si i-am dat dreptate, eram mult prea mici si necopti la minte pentru a intelege mai devreme si era doar o pierdere de timp.
Alta persoana care m-a facut sa ma gandesc mai mult la liceu este profa de romana, Ghintuiala Irina de care ne-am batut joc 4 ani de zile. Cand am mers sa-i duc plicul cu poza de absolvire, s-a uitat la mine, nu a zis absolut nimic si a inceput sa planga dupa care mi-a zis ca am fost foarte cuminti anii asta si ca i pare rau ca plecam….ciudat….nu ma asteptam.

in concluzie vreau sa multumesc profesorilor din „Colegiul National Aurel Vlaicu” care au ramas profesori adevarati si care au ajutat la formarea noastra ca….oameni.

Legătură permanentă Lasă un comentariu