Top 5

iunie 10, 2008 at 1:04 pm (Fără categorie) ()

Care credeti ca sunt cele mai bune 5 clipuri romanesti? bune din punct de vedere al realizarii, al ideii si nu neaparat a melodiei….
Deci topul facut de mine:

1. cred eu ca incontestabil Suie Paparude- Atac la persoana si mai amintesc si Pentru Inimi(buget 100 euro) toata stima pentrut ei!

2.Silent Strike – Words Kill People excelent clipul. Ar mai fi tot de la el si BiroPat(sigur o sa il recunoasteti)

3.Imi plac toate clipurile DaHood, dar amintesc de la ei Mereu(Liber) si De cate ori(cu Dan de la Coma).

4. nus eu prea mare fan Parazitii dar clipul Bad Joke mi se pare foarte fain.

5.Zero-Come This Way imi place si atat…

aproape au intrat in top:
Implant pentru Refuz- Sidef
Vita de vie- Sunetul mai Tare si Varza

Astept propuneri poate imbunatatim topul 🙂

Legătură permanentă 4 comentarii